středa 25. dubna 2012

Videopozvánka na blog

Na oficiálním blogu blog.cz je soutěž o nejlepší videopozvánku na blog. To mne inspirovalo k vytvoření takového videa s tím rozdílem, že já v něm, jak je v pravidlech soutěže, vystupovat nebudu. Jednoduše jsem měla chuť vytvořit pozvánkové video podle svého gusta, a proto ani není soutěžní.

K vysvětlení obsahu videa mne inspiroval jeden vtip:

Vysvětlení učitele: Obsah videa lze chápat dvěma způsoby. První je, že bezdomovci žijící v šedi ulice sní o lepším světě, kde je spousta žen v krásných barevných šatech. Druhý způsob chápaní může být ten, že lidé ulice, přestože se jim doslova nad hlavou míhají načančané ženy, jsou apatičtí, nejeví o ně zájem, protože mají jiné starosti, či už na vše rezignovali.

Vysvětlení autora: Bezdomovci jsou jen dekorace, neznamenají nic, jsou tam jen kvůli tomu, aby přehlídka šatů nebyla fádní a zaplnily se i strany záběru.

Video není vydařené podle původních představ. Měla jsem problémy se světlem, nasvícení je jen pomocí lampičky. Panenky v okně měly zářit, být ve vetším kontrastu se šedivým okolím, což se moc nepovedlo. Posun panenek v okně vznikl pomocí dlouhého papírového pásu, který jsem tahala. Výsledek, který vidíte, vznikl asi až na desátý pokus. Panenky se stojánky při posunu papírového pásu padaly, k tomu ani jejich posun není rovnoměrný, jak by bylo vhodné. Za papírovou uliční zdí jsem si udělala asi je půl metru místa, což nebyl dobrý nápad, nějak jsem se tam i s tím papírovým pásem nemohla vejít.


Žádné komentáře:

Okomentovat