čtvrtek 12. ledna 2012

Stoličky

Na Flickru, Facebooku či tady, už nevím, se mne kdosi ptal, zda jsem tyto stoličky vyráběla já. Proto jsem se rozhodla odtajnit jejich původ. Jsou to přepravní ochranné kryty na vývody u radiátoru. Proto jsou vyrobeny z bytelného a zároveň trochu pružného plastu a když na ně náhodou šlápnete, noha se neulomí. Jejich nevýhodou je, že jedna strana má jiný tvar než zbylé tři. Jediné, co jsem tedy vyráběla, je sedák z kartónů potažených látkou. Na jednom radiátoru jsou vždy dva vývody, takže jsou z něho hned dvě stoličky. A to je celé tajemství.

Pohled na umístění na radiátoru. Odmyslete si trubku, fotku na přepravní umístění už teď po namontování radiátoru neudělám.

Sedák bude ve stoličce dobře držet, protože má v rozích plastové výlisky, které nedopustí, aby se sedák propadl dolů.


Žádné komentáře:

Okomentovat