úterý 14. června 2011

Barbie a 12 tančících princezen - Blair (2006)

Nedávno psala Aurewen na svém blogu, jak nečekaně k tančícím princeznám z roku 2006 přišla. Mně se dnes stalo něco podobného. Při cestě jsem navštívila Pompo s tím, zda už náhodou nemají Barbie Basics 2, když už nějakou chvíli nabízejí sběratelskou Happy Birthday Ken Barbii. Po Basics ani památky, za to se tam v regálu skvěly tři tančící princezny. První byla Edeline, kterou už mám, druhá Delia, která zas tak zajímavá není a třetí byla Blair. Z té jsem měla radost, protože kdysi jsem ji nekoupila a později toho i trochu litovala, hlavně kvůli tváři. Čili, je to první zástupkyně tváře Kayla/ Lea v mé sbírce.
A překvapilo mne, že dokáže lehce rozpažit ruce, to moje Edeline neumí, budu ji muset zkusit rozcvičit.
















Žádné komentáře:

Okomentovat