sobota 16. dubna 2011

Barbie Loves Glitter Hair (2011)

Kolem této panenky jsem chodila docela dlouho. Pořád jsem váhala, zda ji koupit, či ne, dokud tam nezbyla jako poslední. Líbily se mi moc její vlasy. Je to to nejdelší, co Mattel v současnosti dělá a chtěla jsem něco jako náhradu dlouhovlasé Rapunzel. U ní mi totiž hodně vadí hobití tělo, a tak mě neláká ji ani moc vytahovat. Naopak z této Barbie Glitter Hair jsem po rozbalení nadšená. Připomíná mi moji starou oblíbenou Glitter Hair Barbii z r. 1994, mají i v podstatě stejný název. Ostatně z českého názvu nijak moudrá nejsem. Na krabici stojí Barbie Třpytivé vlasy a v e-shopech ji prodávají pod názvem Barbie parádnice - účes. Na fotkách to asi moc vidět není, ale vlasy jsou namíchány z více odstínů blond a jeden lehce hází fialové odlesky.
Její výbavu tvoří mj. hřeben, 4 gumičky, 2 sponky nevalné kvality do vlasů pro děti a třpytivý gel, který je stejného složení a pachu jako u zmíněné staré Barbie Glitter Hair, pro mě docela nostalgie. Nečekala jsem, že ten pach ještě někdy ucítím.
Tělíčko má rok 2009, ale od tělíčka 1999 se liší jen jiným vzorkem kalhotek.

V krabici



Barbie s celou výbavou











Tady jsem jí natřela vlasy gelem. Moc ho v tubě tedy není. Potřpytila jsem jen vršek hlavy a jeden pramen a půlka lahvičky pryč.



Tady jsem se snažila vyfotit její vlasy pod úhlem, kdy je má fialové.

Žádné komentáře:

Okomentovat