pondělí 5. května 2008

Nevěsta - barva: bílá

Květnovým tématem měsíce se staly ženské svatební šaty neboli jinak řečeno nevěsta. Jedny svatební jsem už dělala, které ale byly pro jiné téma měsíce a mimo to byly háčkované. Tyto nové jsem ušila hodně široké s volánky a s vlečkou. Model se skládá ze dvou barev: bílé a přírodní bílé. Na všech fotografiích není moc vidět, že prostřední pruh sukně je právě z odstínu, který se nazývá přírodní bílou. Pro roli nevěsty jsem vybrala černošku se žlutými náušnicemi ve tvaru srdce, protože se k nim skvěle hodí okvětní lísky žlutého petrklíče, které mají také srdčitý obrys. A když už jsem jednou byla v ráži, tak to nakonec schytaly i dvě ubohé Shelly jako družičky . Do focení jsem hned musela také zasvětit naši novou japonskou lampičku z umělého mramoru, která byla přivezena z výstavy Flora Olomouc 26. dubna 2008.












Žádné komentáře:

Okomentovat